NAL's Followers

NAL's Nuffnang

Thursday, February 28, 2013

Beautiful Creatures


sumber : google

Baru beberapa hari lepas NAL dan rakan menonton " Beautiful Creatures ". Jangkaan NAL tatkala melihat poster filem ni tersangatlah berbeza selepas menonton filem ni. Sememangnya, NAL sendiri tak dapat nak teka apa yang akan berlaku dalam babak seterusnya macam cerita lain.

Babak-babak magik yang ditonjolkan sangat bersesuaian apabila ditambah dengan aksi-aksi kelakar Hero filem ni. NAL sangat teruja dengan jalan penceritaan filem dari mula sampai habis. Sesuatu yang nampak biasa tetapi impaknya begitu baik sekali.

Antara bahagian yang NAL tak dapat lupakan adalah ketika si Hero berkunjung ke rumah si Heroin. Dari luar, rumahnya seakan-akan rumah drakula yang seram tetapi di dalamnya tiba-tiba ja seperti rumah agam dengan warna hitam dan putih. Kelakar bukan?

#Korang perlu tonton filem ni..

Korang kreatif? Cipta hadiah korang sendiri

17 comments:

sha dhira said...

wah, mcm menarik ni. nanti nk try usha2.

C.T.K said...

jnis crita yg ct suka...wah, xsbr nk tgk...

Nurfaezah Abdullah said...

belum lg tgk this movie huhu.

Alif Ismail said...

salam ziarah...

terima kasih atas pujian anda. dah ambil ke dudel yg alif buatkn utk NAL?

hazwan hairy said...

dah lam xtgk wyg bila la nk pegi lagi ni..hehe

Tihara said...

eh rasa cam nak tengok lah nal :)

Sally Yatiey said...

Macam menarik ^_^ Tapi takde masa nak g tengok wayang pulak ;D

NAL said...

@sha dhira :

memang best sangat :p

NAL said...

@C.T.K :

tengok la..tak rugi

NAL said...

@Nurfaezah Abdullah :

pergi la tengok..best2x

NAL said...

@Alif Ismail :

sama2..dah ambil pun :)

NAL said...

@hazwan hairy :

wah, bz nampak hery...

NAL said...

@Tihara :

memang kena tengok akak..

NAL said...

@Sally Yatiey :

sangat menarik ><

Yumida Huda said...

sronoknye nal pi tgk wayang..
tgk poster tu pun dh macam menarik!

Harith Iskandar said...

lah,baru je nak ajak nal tgk..ehehe :p
sy blom tgk lg movie ni..baru tgk jack the giant slayer je... :)

Remy hazza said...

remy love this story..... unik dan yg paling best,,,ada magic

LIVE from BONI KACAK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...