NAL's Followers

NAL's Nuffnang

Saturday, August 11, 2012

Demam Campak


Dalam kesibukan yang melanda diri, NAL pulak terkena jangkitan demam campak. Kelmarin satu hari badan NAL panas dan NAL sakit kepala. Semalam baru mak NAL cakap yang NAL kena demam campak kecil. Besar-besar pun masih lagi demam campak. Sabar je la.

Memandangkan tak sihat, hari ni dah masuk 2 hari NAL tak dapat berpuasa. Rasa memang rugi sangat-sangat sebab tak dapat nak penuhkan puasa tahun ni. Apa-apa pun lepas raya ni kena la bayar balik puasa ni.

Alhamdulillah, hari ni panas badan turun sikit. Sebab tu la dapat update. Tapi bintik-bintik kecil masih penuh dibadan. Nasib la tak naik sampai ke muka. Doakan NAL supaya cepat-cepat sembuh.

Korang kreatif? Cipta hadiah korang sendiri

18 comments:

cikmisi leen said...

ala..kesian nya. sabar je lah NAL.. :D.. tak pe, org kata wajib kena sekali seumur hidup..bertuah lah kiranya.. hope cepat sembuh =)..insyaALLAH

Aliff said...

sangat tidak suke bile kena semam campak..abis sakit2 n gatal2 1 badan..:)

leakedknowledge said...

masa hang kecik2 dulu xpenah kena ker??? sorang kn paling2 kn kne skli..mohon tabah :)

Sarah Mohd Saleh said...

uishhh.ckup perit bile kene dmam cmpak ni.cukup lah kene dmam.mmg dah perit.ape2 pon mnum lah air kelapa bg reda sket panas tu.tc ;D

si kiut lavender said...

tudia..

harap2 SKL tak jadilah macam tuh
sama ada kat sini atau kat sana..

moga cepat2 sembuh ya..:)

zaxx said...

nal.semoga cepat sembuh...:)

Eyqa Hasnan said...

semoga cepat sembuh tau Nal ! dah nak raya nie .

-meeSUPERGIRL- said...

seksa kan? tp alhamdulillah lah kalau dh ok sikit .. esk lusa sembuh la :)

Waalid5035 ™ said...

syafakallah...jangan lupe makan ubat..

boni kacak said...

banyakkan minum air kelapa bro.. biar sejuk selalu badan tu

syafiqakarim said...

haaa...jangan garu.tu penting.
cepat sembuh ya

deno said...

kesiannya nl... semoga cepat sihat ya... :)

Tihara said...

semuga NAL cepat sembuh aamiin

Pecinta pink^^ said...

smoga cepat sembuh:)

Adeline Aziz said...

get well soon dear

-Sis Eleen-

Si Matatajam said...

Kesiannya kat NAL..semoga cepat sembuh na...

Rosidah Binti Muhamad said...

Salm perkenalan NAL..
semoga ceat sembuh yer..raya lagi 5 hari nie..

9n0L4 said...

dugaan ramadhan. pelik jugak dh besar pun kene demam campak. dulu mase kecik tak pernah kene lagi kot. ;)

LIVE from BONI KACAK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...