NAL's Followers

NAL's Nuffnang

Thursday, August 16, 2012

Kad Raya


NAL nak ucapkan ucapan terima kasih buat kalian yang mendoakan kesihatan NAL. Badan NAL masih lagi panas walaupun bintik-bintik campak dah pun berkurangan tapi still sakit kepala. Tepikan dulu masalah tu, NAL nak share dengan korang beberapa kad raya yang NAL dapat tahun ni daripada rakan-rakan blogger. Kenangan juga ni sebab sebelum ni memang tak pernah dapat lagi kad raya daripada rakan-rakan blogger. Jom tegok.


Kad raya yang pertama sampai ke bumi langkawi ni adalah daripada abang Eqbal Zack. Pemilik www.eqbalzack.com. Terima kasih abang Eq !


Ni pulak kad raya kedua yang sampai ke tangan NAL. Kad ni datang daripada kak Tihara. Pemilik blog herba-tihara.blogspot.com. Terima kasih banyak akak.


Ni pulak kad raya daripada rakan blogger KorN. Pemilik blog arjunapopkorn.blogspot.com. Ape yang NAL boleh cakap, tulisan KorN memang cantik. Terima kasih KorN.


Yang ni pula datang daripada rakan blogger Mk Syahir. President group APAKAH dan pemilik blog mksyahir.blogspot.com. Terima Kasih banyak Mk. Memang colourful tulisan beliau.

p/s : NAL harap sangat dapat beraya dengan keadaan kesihatan yang baik. AMIN.

Korang kreatif? Cipta hadiah korang sendiri

9 comments:

Hazwaniey Nadzim said...

untung la dapat banyak kad raya.. :]

Kesuma Angsana said...

amboi byk nyer dapat kad raya Nal. KA nak wish selamat hari raya & maaf zahir batin yek. Tntg header tu nnti kita citer pas2 raya yek

Tihara said...

semuga nal cepat sembuh...dugaan tu

Afiq Yassin said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri

boni kacak said...

berseri raya bila dapat kad raya kan??hehehe

aynora nur said...

salam ziarah dan salam lebaran..

Masha Meisters said...

hehe....memg seronok dapat kad raya:))) hihi
selamat hari raya maaf zahir dan batin ye NAL :)

♥ sitifarhana ♥ said...

bestnye dpt kad raya!hehe..

nal sakit ke? smoga cpt smbuh ye..nak raya ni :)

hamzah ian said...

selamat hari raya!!!

byk kad raya tu!!!

LIVE from BONI KACAK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...