NAL's Followers

NAL's Nuffnang

Friday, July 20, 2012

Sedia



Semestinya semua orang dah bersedia.



Apa benda/perkara yang membuatkan korang selalu ingat akan Ramadhan dan korang rasa tak sabar nak tunggu bulan puasa ? Kongsikan disini.

Korang kreatif? Cipta hadiah korang sendiri

30 comments:

Sarah Mohd Saleh said...

slamat mnyambut ramdan ;)

Eyqa Hasnan said...

salam ramadhan al-mubarak nal :)

Cik Rongoks said...

yg paling suka bila berkumpul satu keluarga untuk berbuka sama-sama :)

dyabunga said...

terawaeh..xsabar nk teraweh mlm ni

Boni Kacak said...

cari bakal bini kat bazar ramadhan. tapi tak jumpa2.hahaha.. mungkin tahun ni ada rezeki.hehehehe

apa2pun Nal, selamat menyambut ramadhan Al-Mubarak.. semoga ramadhan kali ini akan memberi keberkatan kepada kita semua.. amin

Tihara said...

paling ingat suasana malam yang tenang..lain dari malam2 di bulan lain..bila tiba nak raya rasa syahdu sangat..macam nak tinggalkan seseorang

KorN said...

yang aku tunggu malam tujuh likur nanti... tp tahun ni tak boleh nak buat panjut sebab keje

MsEleen said...

Solat terawih! Lagu raye~ Bazar ramadhan~ Iklan kurma yusuff tayoobb..huhuhuu..

inche hlovate said...

suka suasana bersahur n berbuka bersama keluarga..best2

NAL said...

@Sarah Mohd Saleh :

Salam Ramadhan juga..

NAL said...

@Eyqa Hasnan :

Eyqa pun.. :)

NAL said...

@Cik Rongoks :

Yang tu memang selalu ditunggu-tunggu sebab hari2 biasa, susah nak kumpul..

NAL said...

@dyabunga :

Selamat menunaikan Terawih..

NAL said...

@Boni Kacak :

Mudah-mudahan ada la jodoh Boni nanti. Salam Ramadhan juga Boni.

NAL said...

@Tihara :

Betul la akak. Memang berbeza malam2 Ramadhan ni

NAL said...

@KorN :

Lakukan apa yang mampu..

NAL said...

@MsEleen :

Wah..banyak memori..iklan YT ? haha

NAL said...

@inche hlovate :

tersangat best..

teha said...

selamat berpuasa :)

Nurlyla said...

lailatul qadar.. :)

NAL said...

@teha :

Selamat berpuasa..

NAL said...

@Nurlyla :

sentiasa dinantikan setiap tahun oleh setiap mukmin.

Nurlyla said...

bukak puasa dgn apa tdi nal?

9n0L4 said...

slmt berpose ye. alamakkkkkk, details belum beri selengkapnye lagiiii.

Edy Fee said...

hahah mana dapat ni//i;m ready

NAL said...

@Nurlyla :

nasi putih dengan daging blackpaper je. :)

NAL said...

@9n0L4 :

Selamat berpuasa jugak. NAL tunggu ni :)

NAL said...

@Edy Fee :

Fb la. me too

Hidayah Bach said...

selamat berpuasa..

(tahun nih mmg rasa tak sabar nak tunggu ramadhan , rasanya mmg dah awal2 buat persiapan)

NAL said...

@Hidayah Bach :

Selamat berpuasa juga.

LIVE from BONI KACAK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...