NAL's Followers

NAL's Nuffnang

Friday, July 20, 2012

Jawapan : Jom Teka Bersama NAL #4


Gambar hari ni senang sangat kan? Saja NAL kasi peluang kat korang sebab esok atau lusa dah nak puasa. Tak der kaitan langsung kan? haha. Jom tengok jawapannya.



Jawapan : Tembikai

NAL dah agak memang ramai yang akan berjaya meneka. Buah Tembikai la yang dicari. Klu yang NAL bagi adalah Jaluran. Kulit buah tembikaikan ada dua tone dan berjalur. Tu je rasionalnya.

Peneka Terbaik :
  • SyUhAdA

  • Lieya Syaira

  • Waalid

  • Dyabunga

  • Hairy

  • Mardihah


  • KorN

  • Womahimia


p/s : NAL harap korang semua sudi klik header dan singgah di blog mereka. Sama-samalah kita menjalinkan ukhawah sesama kita. Terima Kasih buat semua.

Korang kreatif? Cipta hadiah korang sendiri

17 comments:

Harith Iskandar said...

ehe mmg dh agak tembikai,so mcm ramai yg leh teka je... :)

Boni Kacak said...

ahahahah.. kenapa aku tak dapat teka??haaha

Waalid5035 ™ said...

alhamdulillah...tembakan waalid mengena

Sunggguh!,waalid xdapat agak pun gambar ape tu..waalid main tembak je,rupanya betul...huhu..

Thanks NAL!^_^

NAL said...

@Harith Iskandar :

memang ramai..

NAL said...

@Boni Kacak :

Maybe kau berimaginasi tinggi sangat..haha

NAL said...

@Waalid5035 ™ :

Alhamdulillah. Tahniah Waalid.

KorN said...

tahniah kepada pemenang yg bakal memenangi header ramadhan tajaan NAL...
*ngayat NAL ni kot2 boleh dpt header versi Ramadhan.. hik hik hik

Pengumpul Lirik lagu said...

sy pom x pat teka..hahah

dyabunga said...

yes..dya teka btl..hihi

Yumida said...

tahniah yg meneka dgn tepat..mereka mmg hebat
slmt menjalani ibadah puasa esok nal

NAL said...

@KorN :

haha..insha Allah, nantikan ja kalau2 ada lagi :)

NAL said...

@Pengumpul Lirik lagu :

orang teka semalam :)

NAL said...

@dyabunga :

Tahniah ya dya.

NAL said...

@Yumida :

Tahniah2..thanks

9n0L4 said...

baru je smlm mkn buah ni. hee.

Si Matatajam said...

Sayangnya, akak terlepas la... Balik kg ari tu...

Si Matatajam said...

Sayangnya, akak terlepas la... Balik kg ari tu...

LIVE from BONI KACAK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...