NAL's Followers

NAL's Nuffnang

Saturday, July 28, 2012

Kenangan Lama Kembali


Pada 12 Julai, NAL telah menghadiri Majlis Anugerah Semerbak Gemilang 2012 di SMK Kedawang, Langkawi. Ha? Eh, bukan NAL la yang terima hadiah. Actually, NAL gantikan mak NAL untuk ambil hadiah adik NAL. Mula-mula rasa ragu-ragu jugak untuk ke sana.

Actually, sekolah ni merupakan bekas sekolah NAL ketika Ting. 1 - 4. Masa Ting. 5, NAL pindah ke sekolah lain disebabkan satu insiden yang tak dapat NAL lupakan sampai sekarang. Benda yang NAL jangkakan memang berlaku - Mula-mula sampai kat Dewan Semerbak, NAL terus jumpa cikgu yang terlibat dalam insiden NAL sehingga NAL tekad pindah sekolah tu. Dalam hati ketaq juga, kalau-kalau cikgu ni ingat insiden dulu (2008). Ok, balik ke pangkal jalan !

Adik NAL menerima Anugerah Harapan Tingkatan 2. Semasa dalam majlis, memang NAL terkenang-kenang zaman ketika NAL bersekolah disitu. Banyak kenangan manis dan juga pahit. NAL juga terkenang semula ketika NAL berada di situ ketika HAC 2008. Suatu kenangan yang indah. Warna tema sangat OHSEM, iaitu Pink Cair + Biru Cair. Jom la usha gambar yang sempat disnap.







dalam gambar ni ada guru NAL - 
Cikgu Maznah : Matematik (Ting.2),
Cikgu Norizan : Matematik dan Matematik Tambahan(Ting.4),
Cikgu Shima : Biologi (Ting.4)






Kenangan Lama Kembali Lagi :D
Dapat juga bertemu dengan guru-guru yang pernah mengajar NAL. Maaf kalau entri ni macam tak bawa apa-apa makna buat korang :)

Korang kreatif? Cipta hadiah korang sendiri

18 comments:

♥ sitifarhana ♥ said...

wahh..thniah kat adik tu :)

Masha Meisters said...

seronokla dapat g sekolah lame kan....masha dah lame xg sekolah balik....hihi...nak jugak g boleh imbau kenangan lama :)

NAL said...

@♥ sitifarhana ♥ :

Terima Kasih ye

NAL said...

@Masha Meisters :

yup..best sangat :)

syafiqakarim said...

best nye dpt jumpa cikgu2
iqa tringan kot.tp tp tp
em...

NAL said...

@syafiqakarim :

sangat-sangat best..tapi kenapa?

churippu farah said...

wah .adik pljr hrpn..smga kekal hndakNya..=)

NAL said...

@churippu farah :

mudah-mudahan. AMIN.

Ety said...

tahniah buat adik NAL.

wahh siap dgn red carpet. okay, tetiba rindu high school. sob sob :(

NAL said...

@Ety :

Terima kasih..

Boni Kacak said...

tahniah kat adik ko bro.. wah, memang terimbau kembali nostalgia lama tu.. aku kalau balik semula ke sekolah, pasti rasa sebak semacam

Nora Karim said...

walaupun ada kenangan pahit... tapi zaman sekolah memang bestkan nal?!

NAL said...

@Boni Kacak :

Terima kasih bro. memang terimbau..

NAL said...

@Nora Karim :

memang best akak..

Cendol said...

tahniah for ur adik tu ye.mmg seronok pegi sekolah lame kite.bnyk kenangan n buleh tengok ape yg dah berubah kan..
kenapa ayat last kamu tu?haha mcm sadis je "tak bawa apa2 makna"
makna' nye kenangan lame lah.heheh

9n0L4 said...

teringat pulak cekgu skolah dulu. kalau gi skolah, dah tak ramai kat situ. dh pindah.

NAL said...

@Cendol :

Terima kasih yer.

NAL said...

@9n0L4 :

tu la. Ramai juga cikgu NAL yg pindah. rindu mereka sangat. :)

LIVE from BONI KACAK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...