NAL's Followers

NAL's Nuffnang

Thursday, July 12, 2012

Jom Teka Bersama NAL #3


Jom teka bersama NAL. Dah jadi macam acara mingguan pulak kan? Takpa-takpa, sekadar untuk hiburkan hati dan memberi peluang kepada korang untuk menggunakan minda korang semaksima mungkin.

Minggu lepas senang kan? Ramai yang betul yang teka dengan tepat. Jadi, hari ni NAL nak kasi gambar ni pulak. Tak tahu la senang ke tak. Jom usha betul-betul dan fikir-fikirkan.



Klu : Terkepit

Jangan lupa tinggalkan jawapan korang dalam kotak komen. Malam ni, NAL dedahkan jawapan sebenar. Selamat berfikir dan meneka!


Korang kreatif? Cipta hadiah korang sendiri

11 comments:

Boni JLL3 said...

hadoi.. kali ni aku surrender..hahaha.. tapi aku cuba teka. bekas spek mata?

hairy said...

aku xtau bnda pa weh...bnda pa erk hitam cmtu?haha

Mk Syahir said...

kacang parang

Iza Zaty said...

gigi atau span

Harith Iskandar said...

mcm macaroon cookies

Yumida said...

apa yerk? batu dalam balang kot

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

mmm macaroon ke ni

deno said...

alamak xde idea nak teka... susahnyeee.. hint lain ada tak?

dyabunga said...

dya tgk mcm ular..eee

Joel Leslie said...

aduhh teruknyer aku ni teka teka. hurmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, beg ke tu? roti ke tu? bantal ke tu? ehhh, bnyk nyerr tekaan :p keh3

Tihara said...

burger..huhu :)

LIVE from BONI KACAK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...