NAL's Followers

NAL's Nuffnang

Friday, July 13, 2012

Jawapan : Jom Teka Bersama NAL #3


Ni merupakan jawapan untuk entri kat sini. Banyak jawapan diluar kotak pemikiran. Syabas buat korang sebab berjaya berfikir diluar kotak. Susah ke senang? Jom lihat gambar yang dicari.



Jawapan : Macaron

Berbalik pada klu yang NAL bagi tadi iaitu tersepit. Actually, macaron ni merupaka dua keping shell (bukan siput taw) yang dikepitkan dan diletakkan filling kat tengah. NAL tak pasti sama ada korang pernah makan ke tak. Makanan ni berasal dari France dan selalunya dimakan ketika Hi-Tea dan juga dijadikan dessert. Boleh dikatakan mahal jugak sebab sebiji macaron boleh mencecah RM2.

antara flovour yang ada..

the perfect macaron..


Peneka terbaik :
  • Harith Iskandar

  • Mak Dara

p/s :Jangan lupa klik semua header peneka terbaik ni. Jom terjah blog diaorang. Terima Kasih kepada korang semua sebab sudi meneka.

Korang kreatif? Cipta hadiah korang sendiri

14 comments:

Mk Syahir said...

taubat wa tak tau langsung -,-

NAL said...

@Mk Syahir :

takkan pulak? :)

Yumida said...

laaa..rupanya...jauh terbabas jwpn..haha

NAL said...

@Yumida :

hehe..batu dalam balang ><

leakedknowledge said...

nampak mcm biskut putar jer ak tengok :P

zaxx said...

hahah...macarron rupnya..huhuh tau pasal macarron pun pas tgk topcheft just dessert..:)

NAL said...

@leakedknowledge :

biskut putar??

NAL said...

@zaxx :

really? bagus lah..

Harith Iskandar said...

ehehe yeayyyy betullll...NAL,...nnti sy g Langkawi NAL lanje teh tarik jer...agak2 kedai mane yg paling sedap teh tariknyer NAL ? :p

Boni JLL3 said...

hahahahaha.. sumpah aku tak tau menatang ni..heheheehhe

NAL said...

@Harith Iskandar :

Datang sini baru boleh belanja..semua kedai hampir sama ja rasa teh tariknyer..

NAL said...

@Boni JLL3 :

serius? sekarang dah tahu la kan..

Tihara said...

akak teka burger..sbb duk teringat nak makan beger :)

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

wahhhhh mak dara pun adaaaa.. tks dik.. it was a fun game ;)

LIVE from BONI KACAK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...