NAL's Followers

NAL's Nuffnang

Saturday, June 02, 2012

Cantiknya Seorang Lelaki



Tak payah la korang nak terkejut bebagai yer. Bukan wanita je CANTIK, lelaki pun CANTIK taw. Tapi istilah tu lebih sesuai digunakan untuk gambaran bagi wanita. Tak pasal-pasal nose bleeding peringkat 3 pulak dok cari bukti tang mana la cantiknya lelaki - hahaha

Tak yah la usha ka ngendap ka mana-mana laki semata-mata nai tengok kecantikan depa. Sebab? Memang tak kan nampak punya la dengan mata kasaq. Semuanya disebut 'Inner Beauty'. Hanya orang tertentu saja boleh melihatnya. Siapa? Bini depa la - awat la NAL dok berbahas utaqha lak ni

KECANTIKAN seorang lelaki bukan kepada rupa fizikal tetapi pada murninya rohani. Kalau dalamannya baik, maka luarannya juga baik dan sebaliknya.

Lelaki yang cantik adalah,
  • Lelaki yg mampu mengalirkan airmata utk ingatan
  • Lelaki yg sedia menerima segala teguran
  • Lelaki yg memberi madu, setelah menerima racun
  • Lelaki yg tenang dan lapang dada
  • Lelaki yg baik sangka
  • Lelaki yg tak pernah putus asa
Dah faham kan? Untunglah sesiapa yang dapat lelaki macam ni. Insha Allah, baik segala zuriat dan keturunannya. By the way,

Jom terjah blog kawan NAL ni klik gambar atau kat sini.


Korang kreatif? Cipta hadiah korang sendiri

16 comments:

Ayuni said...

nk terjah blog tu....

Tihara said...

kalo bab air mata tu mmg payah nk tgk depa menangis...mungkin dalam hati kut :)

KorN said...

laki nangis x tunjuk kat org.. cuma dalam diam...

Boni JLL3 said...

tapi selalunya lelaki baik ni akan mendapat wanita yang sebaliknya. adakah ini lumrah. yang menjadikan mereka lebih sabar menghadapi segala musibah dan dugaan..

NAL said...

@Ayuni :

Terjah, jgn tak terjah ^^

NAL said...

@Tihara :

Betul tu akak. =)

NAL said...

@KorN :

setuju dgn KorN. Mana ley tunjuk..

NAL said...

@Boni JLL3 :

Ada juga, maybe untuk saling melengkapi.

Rozuan Ismail said...

bertuahnya pompuan mana dapat imam muda kan. bahagia hidup

NAL said...

@Rozuan Ismail :

Betul tu PCB..

Sarah Mohd Saleh said...

bukan sng tuh nak cr lelaki cantekk ;D

NAL said...

@Sarah Mohd Saleh :

Betul tu :p

eLLa n aLia said...

yup... bukan lelaki yg bermekap.. hehe

NAL said...

@eLLa n aLia :

sememangnya.. hehe

9n0L4 said...

saya tertarik pada lelaki yang tak berputus asa. ;)

NAL said...

@9n0L4 :

rasa-rasanya ramai tak kat luar sana?

LIVE from BONI KACAK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...