NAL's Followers

NAL's Nuffnang

Tuesday, May 05, 2015

HATI dan PERASAAN


sumber: google

Ya Allah, terlampau lama dan bersawang sudah blog ni gara-gara tiada masa. Rindu ! Benar, NAL sangat merindui untuk blogwalking. Rindu nak baca post korang. Nak komen dan semua-semua la. Tapi disebabkan kekangan masa dan idea, maka terpaksa untuk mendiamkan diri daripada blog ni. Tapi NAL selalu juga curi-curi masa untuk lawat blog kenalan blogger yang sentiasa diingati.

Lebih kurang 2 bulan sahaja lagi pengajian NAL di UMS ni. Macam baru ja semalam mendaftar masuk ke sini. Tapi inilah realitinya, realiti yang sukar untuk diterima. Sebab NAL dah terlalu selesa disini, sebab NAL dah sayang dengan tempat ni dan sebab NAL taknak tinggalkan orang-orang disini. Jujur, setiap hari NAL akan membayangkan apa yang bakal berlaku pada hari terakhir disini sebelum pulang ke semenanjung.

Bila sentuh meninggalkan mereka-mereka yang NAL sayangi. Pasti terasa sebak. Ini akan menjadi pertemuan yang terakhir untuk NAL dan mereka. Terlalu ramai yang hadir sepanjang kehidupan disini - adik-adik 1Duration, rakan-rakan JIWAMISAMA dan YURIHAZAWAN, Family ORATOR Team SEERAT SALAM, Team Sekolah Angkat, Team IO, Team Kampung E dan ramai lagi sebenarnya. NAL akan merindui kalian dan ingatlah bahawa NAL takkan pernah lupa siapa kalian dalam hidup NAL.

In shaa Allah, andai berkelapangan NAL akan kembali ke dunia ini. Dunia Maya yang sangat dirindui.
Korang kreatif? Cipta hadiah korang sendiri

3 comments:

Jabar Ainal said...

hai nal...my blogger friend....lame btol tak blogwalking kt blog nal..anyway, jay ada blog baru...and rasanya tak ramai yang tahu...so jay just keep quiet je la...hurm...lama btol tak blogging...byk btol kekangan... please please start blogging and blogwalking k... dtg jenguk blog jay k..
http://jayjoseph92.blogspot.com/

Jabar Ainal said...

My instagram
JAY_JOSEPH92

Jabar Ainal said...

My instagram
JAY_JOSEPH92

LIVE from BONI KACAK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...