NAL's Followers

NAL's Nuffnang

Friday, February 15, 2013

Terbakar


sumber : google

Fire ! Fire ! Fire ! Ni la tragedi yang kerap berlaku di Langkawi ketika ini. Bukan nak takutkan korang atau tak  nak kasi korang datang Langkawi ! NAL nak berkongsi situasi di sini sekarang.

Ketika ini, Langkawi mengalami musim timur - iaitu, panas dan berangin. Korang faham-faham je la, bile panas rumput dan tanah semua kering. keadaan inilah yang mencetus kebakaran. Walaupun dengan hanya putung rokok.

Tempat korang ?

Korang kreatif? Cipta hadiah korang sendiri

8 comments:

kopi pasta said...

err, kenapa aku tak nampak gambar kat atas tu?? gamabr tu dh broken ker? @_@

SyamimiNazifa said...

Tak dapat tengoklah gambar tu ._.

hazwan hairy said...

pnh tgk dulu tp kat area aloq staq.hehe

Nurfaezah Abdullah said...

weather masa ne unpredictable ckit.

jom terjah sini: http://nurfaezahabdullah1712.blogspot.com/

NAL said...

@kopi pasta :

Tak sure la..

NAL said...

@SyamimiNazifa :

NAL pun x sure sebabnyer..

NAL said...

@hazwan hairy :

owh,,yke.

NAL said...

@Nurfaezah Abdullah :

nanti NAL terjah ><

LIVE from BONI KACAK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...