NAL's Followers

NAL's Nuffnang

Tuesday, July 17, 2012

Header Sempena Ramadhan


Ramadhan hampir tiba. NAL mengambil kesempatan ini untuk menggunakan header edisi Ramadhan. Sekali setahun je, bulan ni datang. Buat korang yang menjadi peserta Top 10 segmen NAL tempoh hari, diminta bersabar. Header korang dalam pembikinan. Insha Allah, NAL akan edarkan kepada korang selewat-lewatnya akhir minggu pertama Ramadhan.


Ni kali pertama NAL guna header ala-ala kartun. Harap-harap sesuai la dengan blog ni.

Korang kreatif? Cipta hadiah korang sendiri

27 comments:

Eyqa Hasnan said...

comel laa Nal :)

NAL said...

@Eyqa Hasnan :

comel? haha..

leakedknowledge said...

haha masjid hitam :) niceee

ELFarahin said...

Alah tomey-tomey...kalah tuan blog! LOL~ hehee... ^^

[PCL] said...

NAL...kamu mmg berbakat design header..rasa cm nak tempah header sentuhan dari kamu lah nanti2...cantek!

لين Si Pipi Merah said...

eheh..! cantik..lagi rasa semangat nak puasa.. dapat pahala nal..

♥ sitifarhana ♥ said...

NAL ni mmg keratif..awsome sgt header..:)

Masha Meisters said...

qute...xsabar menanti header yang seterusnye...hehe :)

Harith Iskandar said...

cantik header tu .Pndai NAL buat :)

NAL said...

@leakedknowledge :

Yup.. :)

NAL said...

@ELFarahin :

haha..mcm2..

NAL said...

@[PCL] :

Thanks PCL. Insha Allah, kalau ada masa nanti, NAL akan terima tempahan.

NAL said...

@لين Si Pipi Merah :

Terima Kasih. :)

NAL said...

@♥ sitifarhana ♥ :

Tak der la..hehe..thanks.

NAL said...

@Masha Meisters :

Sabar2..

NAL said...

@Harith Iskandar :

Terima Kasih Harith. Biase2 je :D

nur_za said...

wah header ramadhan dah da... lawa2

NAL said...

@nur_za :

terima kasih :)

aReLaN said...

rajin betul nak menukar header tu ye.huhuhu

NAL said...

@aReLaN :

sure la rajin.. :)

9n0L4 said...

comelnyeeeeeeeeeeee katun tu. hehe. nak jugak. ;)

hairy said...

cantik giler....pndai!

NAL said...

@9n0L4 :

nak? cepat2 kasi detail :)

NAL said...

@hairy :

biase2 je.. Thanks

Waalid5035 ™ said...

Terbaekk...^_^..

cantik!

NAL said...

@Waalid5035 ™ :

Terima Kasih Waalid.

Adeline Aziz said...

cute la header ni NAL...
suke! suke! hhuuhu..

LIVE from BONI KACAK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...