NAL's Followers

NAL's Nuffnang

Sunday, July 08, 2012

Gambar, Pemikiran, Pandangan


Setiap gambar boleh ditafsir daripada pelbagai sudut pandangan. Bagi gambar di bawah, ia boleh diterjemahkan melalui aspek pelajaran, pekerjaan, persahabatan, percintaan, kekeluargaan, dunia dan akhirat dan lain-lain. Pandangan tersebut terletak atas pemikiran korang sendiri.



Pandangan dari sudut Pelajar :
  • Patuh akan jadual
  • Bersemangat dalam melakukan setiap tugasan mengikut jadual
  • Fokus pada setiap tugasan
  • Keseimbangan pelajaran dan aktiviti harian akan tercapai
Pandangan korang?

p/s : "Manusia mempunyai pemikiran yang berbeza. Sebab itulah, masalah yang sama diselesaikan dengan cara yang berbeza"


Korang kreatif? Cipta hadiah korang sendiri

24 comments:

Boni JLL3 said...

puas aku belek2.. lepas 10 minit baru aku dapat jawapan dia..hehehe

[PCL] said...

yg dh berumah tangga punya amanah, kepimpinan, penyayang dan mesra.

iqa said...

entah la nal.
tp iqa sgt setuju dengan pee ass nal tu.

cara berbeza wpun masalah sama

KorN said...

good weekend motivated

9n0L4 said...

suke tgk daun ni. unik. (takde kaitan) hehe.

Fakhrul Haiyin said...

stuju weh. pmikiran manusia mmg brbeza. :D

NAL said...

@Boni JLL3 :

Nasib dapat jugak jawapannya..haha

NAL said...

@[PCL] :

kepimpinan memang perlu dalam kehidupan berumahtangga kan PCL ?

NAL said...

@iqa :

Thanks.
tapi pee ass tu ape? heh~

NAL said...

@KorN :

Thanks KorN.

NAL said...

@9n0L4 :

sama la. Masa mula2 NAL tengok gambar daun ni pun, NAL suka :)

NAL said...

@Fakhrul Haiyin :

Terima Kasih. :p

Mk Syahir said...

wahh..boleh jadi pakar motivasi nih =)

Zul De Alexis said...

Nal
guwa setuju dengan pandangan ang.

SiBudakKurus said...

yup..patuh dengan setiap jadual yang ditetapkan...

Rafi Nilhan said...

quote "Manusia mempunyai pemikiran yang berbeza. Sebab itulah, masalah yang sama diselesaikan dengan cara yang berbeza"

sangat setuju

NAL said...

@Mk Syahir :

amin. Insha Allah..

NAL said...

@Zul De Alexis :

thanks weh.

NAL said...

@SiBudakKurus :

betul tu :)

NAL said...

@Rafi Nilhan :

Terima Kasih :D

Masha Meisters said...

yup...memg kita punya daya pemikiran dan tahap yang berbeza :)

NAL said...

@Masha Meisters :

yer.. :)

si kiut lavender said...

*nod..

setuju apa yg nal katakan tuh..=)

NAL said...

@SKL :

nod ??? ape tu? :)

LIVE from BONI KACAK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...