NAL's Followers

NAL's Nuffnang

Thursday, June 07, 2012

5 Perkara Yang Perlu Dilakukan Sebelum TIDUR


NAL terjumpa gambar ni semasa tengah godek-godek images.google.com. Sesuatu yang baik untuk dikongsi bersama. Korang baca dulu lima perkara dalam bulatan di atas dan fikir adakah ianya mustahil untuk dilakukan. Setelah itu baru korang baca lima perkara dalam bulatan dibawahnya.


klik gambar untuk lebih jelas..


Macam mana? Korang dapat rasakan sesuatu tak? NAL pasti korang dapat rasakan sesuatu seperti apa yang NAL dapat rasakan. Selamat beramal.

p/s : bantu NAL dengan klik kat sini.

Korang kreatif? Cipta hadiah korang sendiri

10 comments:

9n0L4 said...

tak brape nak nampak sgt lah. huhu.

NAL said...

@9n0L4 :

klik gambar tu..

fiQRa said...

akak rasa 5 yg atas tu, ada org yg sanggup buat. hidup dan matinya hanya kerana Allah. 5 yg bawah, insyaAllah kena amalkan ;)

NAL said...

@fiQRa :

semestinya sanggup sebab 5 yg bawah tu adalah jalan yg dimudahkan..

ctk said...

memang sedikit mustahil untuk buat semua yang kat atas tu sebelum tidur tiap2 hari...sbb tu tuhan dah bagi kemudahan untuk buat yang kat bawah tu je :)

Boni JLL3 said...

yang kat atas tu hanya yang mengabadikan dirinya dengan akhirat je yang sanggup buat.. Islam dah banyak memudahkan umatnya. gpun, Islam da letakkan supaya dunia dan akhirat biarlah seimbang.. Wallahualam

NAL said...

@ctk :

betul tu.

NAL said...

@Boni JLL3 :

sokong Boni.

dyabunga said...

line dya cm siput sedut..tk dpt tgk pic tu..:(

NAL said...

@dyabunga :

hahaha..

LIVE from BONI KACAK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...