NAL's Followers

NAL's Nuffnang

Monday, May 21, 2012

Selamat Hari Guru : Suprise Cikgu !


Pada Hari Guru yang lalu, NAL dan rakan-rakan lain merancang untuk adakan satu jamuan kejutan buat guru-guru Tingkatan 6. Alhamdulillah semua perancangan berjaya dilakukan. Pada mulanya memang susah nak kumpul duit sebab masing-masing busy. Hanya RM 10 seorang dan jamuan ni berhasil. Terima Kasih buat semua rakan-rakan kerana memberi kerjasama.


Kad ucapan tu direka oleh Nadia dan SKL. Thank you for their effort. NAL dengar kad ni disiapkan sampai pukul 1 pagi. NAL hargai jasa baik korang berdua.


Kek untuk guru-guru dan kami juga. Actually, kitaorang tempah 3 biji kek. Satu untuk semua guru di SMK Tunku Putra dan 2 lagi untuk jamuan kejutan kami. Sedap juga kek ni.


Antara rakan-rakan lelaki NAL yang hadir. Muka semua macam bersalah je. Sambil makan pun kena pose juga. Dari kiri, Assrah, Awi dan Shahrul.


Adik-adik junior yang merupakan pelajar Upper 6 2012. Cikgu yang jemput diaorang makan sebab makanan banyak ya amat. :)


Dak junior lelaki juga merupakan pelajar upper 6 2012. Bernafsu diaorang makan. Ye la penat handle Hari Guru. Semoga kenyang hendaknya. ^^


Rakan-rakan NAL. Masih menunggu kehadiran guru ketika ini. Sabar betul diaorang. Thanks for coming.


Masih menanti kehadiran para guru. Semua berborak sebab dah lama sangat tak berkumpul dan berjumpa macam ni. Girl tu la yang siapkan kad ucapan tu.


Semuanya sedang menjamu selera. Selamat Hari Guru. Maaf, atas sebab-sebab tertentu NAL tak dapat nak upload gambar-gambar guru dan rakan-rakan yang lain.

Jangan lupa terjah entri SKL ni sebab ada juga gambar disana " Si Kiut Lavender ".

Iklan Kreatif :Korang kreatif? Cipta hadiah korang sendiri

23 comments:

9n0L4 said...

ohhhhhh satu sekolah dgn skl eh? huhu. ')

Boni JLL3 said...

wah..bestnya... selamat hari guru.. lama da tak jumpa bekas2 cikgu aku. sob3

KorN said...

Nal, jamuan ni ko makan byk x? hehehe

Tihara said...

meriah jugak..mesti cikgu nal terharu sangat kan :)

uncHa said...

hehe best la :D

NAL said...

@9n0L4 :

hehehe

NAL said...

@Boni JLL3 :

buat la plan dgn kawan-kawan kau. :)

NAL said...

@KorN :

hasrat tu memang nak tapi disebabkan terlalu pedas, memang sikit je la :)

NAL said...

@Tihara :

memang meriah akak. Cikgu cakap sepanjang dia mengajar F6, ni la kali pertama student F6 buat jamuan untuk guru pada Hari Guru :)

NAL said...

@uncHa :

absolutely :)

Syed Salleh said...

Kalau gitu nak jadi cikgu lah :p


(http://syedsalleh.blogspot.com/)

NAL said...

@Syed Salleh :

Ok juga :)

nasir hamzah said...

Meriah suasana nya yer.. untuk cikgu dapat anak murit cam ni.. jasa guru amatlah di hargai.. tahniah Nal..

selamat hari guru..

hyz said...

aku penah buat kad besau cam tu.... time sambut bezday cekgu aku dulu

Shahriah Abdullah Novelis said...

Tahniah Nal.. semoga Nal dan kawan-kawan di tingkatan 6.. akan terus berjaya dan terus berjaya.. Aminnn.... beruntung guru2 yang dapat anak2 murid yang cukup prihatin dan sanggup mengumpul wang untuk meraikan hari GURU.. selamat hari guru buat semua guru di dunia ini... :))

NAL said...

@nasir hamzah :

tq nh.

NAL said...

@hyz :

wah, bgus la anak murid macam kau.

si kiut lavender said...

err...nak tanya skit...edit gambo kat mna tuh...hehehhe...;)nampak cun ja...

NAL said...

@SKL :

nanti NAL gtaw kat fb ye..

churippu farah said...

owh smtp upanya..im mahsurian..heheh

NiaLidia. said...

wahhh syoknyaaa, form 6 mesti best kn? nal dpt berapa eh poiner haritu?

NAL said...

@churippu farah :

Tahu dah.. ^^

NAL said...

@NiaLidia :

sememangnya best. pointer? boleh la..hehe

LIVE from BONI KACAK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...