NAL's Followers

NAL's Nuffnang

Thursday, May 31, 2012

Buah ke Sayur ?



NAL pasti lah korang semua mesti tahu gambar ape tu. Pada pendapat korang, ianya Buah ke Sayur? Alasan?

Korang kreatif? Cipta hadiah korang sendiri

18 comments:

Harith Iskandar said...

buah, sbb dihasilkan dari 'ovari'. lg pon dia kan dari pembenihan..kalau tak silap la :)

KorN said...

mengikut Dr. Elbert Eldino, selepas penyiasatan yang di lakukan bersama Dr. Frext De Moiben dr Austria, mereka mendapati terdapat sejenis ubat di dalam kandungan tomato ini dan tomato di kasifikasi sebagai sejenis binatang..... jelas?

Joel Leslie said...

Buah. sebab dia telah dipolinated dan ovarinya telah menjadi buah, ovulenya menjadi biji. lagipun, sayur ada biji ke? miehehehehehe.

Elysa Sofia said...

sayur..sebab lisa rasa dia adalah sayur ^_^

Boni JLL3 said...

entah di mana entah bagaimana, aku dapat rasakan yang tomato ini adalah sejenis objek.

NAL said...

@Harith Iskandar :

Buah ye? hurmmm.

NAL said...

@KorN :

wow, superb. Tapi betul ke binatang?
adoi.. ^^

NAL said...

@Joel Leslie :

huraian yang padat. betul la buah yer. haha ><

NAL said...

@Elysa Sofia :

NAL pun rasakan ianya sejenis sayur.

NAL said...

@Boni JLL3 :

imaginasi kau tinggi sangat la..haha

Busyra Bt Takiyudin said...

buah la, alasan tak tahu la plak :)

NAL said...

@Busyra Bt Takiyudin :

confius2..haha

Tihara said...

buah lah tapi secara tak sengaja dia termasuk dlm group sayur..kejam sungguh kan...:p

NAL said...

@Tihara :

betul ke ni akak? =)

9n0L4 said...

buah. sbb di sebut sebut buah tomato. kot? hehe. ;)

NAL said...

@9n0L4 :

kot jer? haha

Rozuan Ismail said...

haha.. org panggil buah tomato..tapi sayur kan sebenarnya

NAL said...

@Rozuan Ismail :

NAL pun berpendapat macam tu :)

LIVE from BONI KACAK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...