NAL's Followers

NAL's Nuffnang

Monday, April 30, 2012

Cinta itu Indah




Hari ni NAL kembali. Beberapa hari lepas tersangatlah tak der mood. Hari ni NAL nak minta pendapat korang tentang sesuatu. Rakan NAL ada bermimpi dan mendapat sepotong ayat. Pada pandangan korang apakah yang dimaksudkan dengan,

❝ Aku pernah bersujud pada CINTAmu ❞





Check it out..
Korang kreatif? Cipta hadiah korang sendiri

30 comments:

teha said...

alahai.. sy xtau laa pulak mntafsir ayt nie.. hehe :)

NAL said...

@teha :

try la tafsir.. :)

Azee Hana said...

dah jatuh cinta kot...ngee,.,,sori nal x membantu...saya bukan orang sastera..haha

c'axoera ヅ said...

sujud pada cinta Illahi

Akulah.com said...

macam tajuk cerita je.. ku pinang ko dengan bismillah..dekat2 la tu

nasir hamzah said...

mungkin cinta kepada Ilahi.. entah lah nal nasir pun bukan pandai nak menafsirnya..

Rozuan Ismail said...

entah.tapi kalau aku selalu sujud pada cintamu.hehe

Eyqa Hasnan said...

entah . maybe orang tu pernah jatuh cinta pada seseorang :)

Boni JLL3 said...

aku pernah bersujud pada cintamu?cinta kepada Tuhan atau cinta kepada manusia? kalau kepada Tuhan, takkan sekarang dia tak sujud dah? kalau kat manusia, tandanya dia apabila dia mencintai seseorang, dia mencinta sepenuh hati hinggakan apa kemahuan orang yang dicintainya dituruti sepenuhnya.. hurm.. bih kurang macam ni la kot.hahaha..

hyz said...

cinta pada yang agung.... cinta y sebenar cinta... kembali kepada ajarannya...

Miss Purple Ungu said...

setuju ngan Boni JLL3
klu cinta pd Tuhan sepatutnya masih, bukannya pernah...

Cha_Haya said...

aduh penuh tersurat dan tersirat mimpi nih..

neway, setuju jgk dgn Boni JLL3 ^^

aReLaN said...

ntah la.maksud dia mungkin menjadi hamba pada cinta si dia yang tersebut itu kot.hmmmm

Tihara said...

orang yang layak je boleh tafsir mimpi....tanya lah orang yang lebih ariff..sujud hanya pada Allah bukan cinta dunia waima cinta pada manusia sekali pun..

si kiut lavender said...

err,,,


mungkin CINTA itu merindui kekasihNYA...

entah..fail..hahhahaha

NAL said...

@Azee Hana :

tak per..TQ atas respond

NAL said...

@ c'axoera ヅ :

kalau sujud pada cinta illahi, mesti la selalu bersujud kan? tapi yg ni pernah bersujud..

NAL said...

@ Akulah.com :

tu bukannya tajuk lagu ?

NAL said...

@ nasir hamzah :

thanks atas respond..NAL pun tak pandai nak tafsir.

NAL said...

@Rozuan Ismail :

haha..

NAL said...

@Eyqa Hasnan :

NAL pun fikir mcm tu

NAL said...

@Boni JLL3 :

setuju dgn bro Boni..TQ

NAL said...

@hyz :

tentu sekali..lama menghilang? ^^

NAL said...

@Miss Purple Ungu :

Yup..

NAL said...

@Cha_Haya :

memang byk yg tersurat & tersirat ^^

NAL said...

@aReLaN :

mungkin juga.

NAL said...

@Tihara :

betul la akak, cinta pada ILLAHI kekal abadi

NAL said...

@SKL :

maybe larh..hehehe

9n0L4 said...

alamakkkk. tak tahu menahu pulak pasal tilik mimpi ni. hee.

NAL said...

@9n0L4 :

sama la..sebab tu NAL tanya..alhamdulillah byk yg bg pendapat..

LIVE from BONI KACAK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...