NAL's Followers

NAL's Nuffnang

Thursday, March 01, 2012

Vector


Dah masuk bulan Mac pun (-_-)
Setelah memenangi vector daripada satu segmen,
NAL baru tahu apa itu vector..
Korang dah ada vector?
Bagi yang belum ada, korang boleh menempah vector,
dah ramai blogger yang menerima tempahan vector.

So, pada pagi ni, NAL nak share satu vector
yang dihasilkan oleh Azza,
nanti NAL update tentang blog & fb Azza
Selalunya vector mesti gambar kita or gambar dengan orang yang tersayang kan?
TAPI..

NAL ada minta Azza untuk hasilkan satu vector
yang menggabungkan gambar NAL dengan seseorang..
NAL suka sangat (",)

Apa?tak sabar?
Jom terjah Vector di bawah,


p/s : Thanks to Azza atas sentuhan terbaik ^^

18 comments:

Sarah Mohd Saleh said...

ohh cantekkkkk!

aReLaN said...

nice one.aku sendiri pon tak tau pe itu vektor selain vektor yang belajar dlam math dulu.hahaha

c'axoera ヅ said...

heheeh ingatkan jaclyn vistor tadi hehehe

NAL said...

@SarahMohdSaleh :

yup..^^

NAL said...

@aReLaN :

lainlah Vector ni dgn yg dlm math..haha

NAL said...

@C'axoera :

x la..hehe

si kiut lavender said...

sapa tuh??

xdapat cam l0rh

teha said...

nice ! aku xpandai pon nk buat bnde alah nie T.T

Mohd Ridwan said...

Wah,terbaek betol vectornya...!

faizah husna said...

sangat nice..:)

NAL said...

@SKL :

ala..xkan tak perasan?

NAL said...

@teha :

boleh belajar la..

NAL said...

@MohdRidwan :

hasil Azza mmg mantop

NAL said...

@FaizahHusna :

^^

si kiut lavender said...

loly?????

NAL said...

@SKL :

penyanyi la..

saya dewi said...

pernah dengar pasal vector tapi tak pernah hadooo. HAHA.

btw nice! :D

NAL said...

@SayaDewi :

ya ka?HAHA..tempah jew murah kowt..
thanks to pereka Vector ni :)

LIVE from BONI KACAK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...