NAL's Followers

NAL's Nuffnang

Saturday, March 31, 2012

Today's Quote #4


Ini merupakan entri paling ringkas & pendek yang NAL pernah tulis. NAL hanya inginkan pendapat korang tentang kata-kata ni,


#post NAL di FB


Pada pandangan korang disini, apa maksud kata-kata tersebut. Kenapa NAL nak tahu? Bukan ke setiap individu mempunyai pemikiran yang berbeza. Jadi, dengan pelbagai pendapat ianya dapat dijelaskan lagi. NAL harap mendapat feedback yang baik daripada korang semua (^_^)Y

10 comments:

Miss Purple Ungu said...

SUAMI...utk akhirat
utk cari jodoh yg terbaik usahakan la diri mjadi yg terbaik gak :)

teha said...

bkn sng nk carik , tp xmustahil utk jumpe kan :)

eLLa n aLia said...

isteri, utk akhirat.. dan pelengkap syurga dunia.. :)

si kiut lavender said...

doa2lah moga2 nal dpat jumpa isteri cenggitu...:)

NAL said...

@MissPurpleUngu :

betul2..lelaki yg baik utk perempuan yg baik & sebaliknya

NAL said...

@teha :

NAL suka ayat tu..setuju

NAL said...

@eLLa n aLia :

:)

NAL said...

@SKL :

hehe..sentiasa mengharapkan..SKL pun sama taw ^^

Boni JLL3 said...

hadirnya seorang isteri sebenarnya mampu mengubah seseorang menjadi lebih baik daripada sebelum.. Dari tak bertanggungjawab kepada lebih bertanggungjawab.. dan, isteri juga sebenarnya boleh membimbing seorang suami untuk berubah kepada jalan yang baik dan benar. Dan, itulah isteri untuk akhirat..

NAL said...

@BoniJLL3 :

sangat2 indah jawapan anda..

LIVE from BONI KACAK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...