NAL's Followers

NAL's Nuffnang

Friday, September 23, 2011

Rakan-rakan Seperjuangan

Hi guys, hari nie NAL nk citer skit pasal kawan2 Tingkatan 6 NAL kat sekolah..
mereka2 ni la yg selalu tolong NAL dlm semua benda..
NAL x sangka yg NAL dpt kwn2 mcm nie..taching la pulak..hee
terima kasih kerana sudi jadi kawan NAL..=)
zaiful, fani, alif, najib...
diaorg nie happy go lucky orgnya..
asyik2 wat lawak 24 jam..hahaha

Shahrul, jannah, NAL..
yg nie kwn NAL yg the best la kan..hahaha..
kemana NAL pegi mesti ada dia..

Nadhirah, Atiqah, Fara..
nadhirah tu NAL baru je kenal ms masuk F6,
atiqah kwn NAL dr ting. 5..
Farah nie best sgt sbb kite selalu kongsi n cakap pasal lagu2,
suara dia sumpah..terbaik!!

Nad, Fairuz, Farah..
nie rakan2 NAL dr ting. 5..
NAL mmg rapat juga dengan diaorg nie..hee

Nazua, Ruby..
mereka nie plg lawak dlm klangan perempuan kat class NAL sekarang..
mcm2 telatah kalau sembang..
Ruby tu Sarawakian..hahaha

nie kenagan bersama guru n kwn 5ST..
samapi sekarang masih jumpa sbb diaorg pun masuk F6 juga..
yang lain study tempat lain..


ni Anas..
NAL kenal masa dia baru je masuk 6 rendah..
seorang yg kelakar n leh masuk kepala la..huhu


Jannah..
kwn NAL merangkap jiran NAL kat kg..
best kwn dgn dia..
kite selalu backup sbb stay kg yg sama..


nie masa NAL dan kawan2 pegi melawat Buffalo Park..
best!!!


Loly Nimi..
NAL kenal dr form 1 tau..
best kwn dgn dia..mcm2 kenangan dgn dia nie..
smpai family dia NAL kenal tau..

NAL selitkan beberapa gambar jew nie..ada ramai lagi kwn2 F6 NAL..
semua 68 org..nie jew gambar yg ade dlm laptop NAL..
kpd yg lain jgn kecik hati okay!!
NAL doakan kita semua berjaya dlm STPM nanti..
semoga juga hubungan kita berkekalan sampai bila2..
NAL x dpt lupakan korang semua..=)

p/s : doakan kejayaan NAL juga ye..^^

8 comments:

si kiut lavender said...

kami mna??sob..:((...hee,,,^^,...kenangan...cam lagu nih gak...memori terindah..eish...sedih kan t kita kan terpisah...

Mizan said...

sorry la dear..gambar x byk..hee..ye nanti kita akan terpisah..smua buat kja masing2..hurmm..

si kiut lavender said...

jadi dn masa dan peluang yg ada nih sama2lah kita mencipta memori...:P

ctk said...

wah...bes r dapat kawan stu kepala neh...hehehe

Mizan said...

SKL : betul tu..
CTK : mmg best..terbaik

Novelgurl said...

good luck k ^^

Mohd Izzar said...

jgn lupa.. hargai la mereke. hehe

Mizan said...

Novelgurl : thanks..
Izzar : mesti..NAL akan sentiasa menghargai mereka..=)

LIVE from BONI KACAK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...