NAL's Followers

NAL's Nuffnang

Saturday, October 12, 2013

Aidil Adha is COMING !!


sumber : images.google


Rasanya memang lama dah blog ni menyepi. Tahap kesibukan dan masa yang tak mengizinkan, memang susah NAL nak update dan lawat blog korang. Rindu memang rindu nak terjah cerita-cerita korang semua.

Sekarang kehidupan di UMS tersangat busy. Macam-macam benda NAL perlu lakukan. Program, kuliah, tutorial, kelab dan lain-lain. Stress itu memang satu kepastian la kan. Plus, aidil adha is around the corner.

Sangat homesick nak balik rumah. Tambah dengan hari raya haji yang bakal mendatang. Ramai kawan-kawan NAL yang dah balik semenanjung. Sebagai motivasi diri, NAL ambil positif jer.

Korang kreatif? Cipta hadiah korang sendiri

4 comments:

Rozuan Ismail said...

sabar jelah NAL. itu pon satu pengorbanan kan.

SyamimiNazifa said...

selamat hari raya aidiladha. jangan stress stress. fighting! :)

Masha Meisters said...

salam aidiladha NAL....

Cik Zuera said...

Do visit my blog http://suppliment2you.blogspot.com/ :)

LIVE from BONI KACAK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...