NAL's Followers

NAL's Nuffnang

Thursday, October 25, 2012

Salam Aidil Adha


"Saat berderainya air mata suci IBRAHIM, melihat keteguhan iman anaknya ISMAIL,dikala itulah bermulanya sejarah agung ERTI SEBUAH PENGORBANAN "
Ni lah kali pertama NAL akan beraya diperantauan. Jauh dari keluarga, saudara-mara dan juga kawan-kawan di Langkawi. Memang rindu sangat dengan Langkawi. Walau apa pun, NAL tetap bersabar. Lagi 2 bulan je nak pulang ke kampung. Di kesempatan yang ada ni, NAL nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha buat korang semua. Sambutlah dengan penuh kesyukuran.
 
Korang kreatif? Cipta hadiah korang sendiri

11 comments:

Harith Iskandar said...

Nal, pergi la neraya kat kinabalu tu... :)

✿Lady Ainaa✿ said...

selamat hari raya aidiladha ye untuk awak dan sekeluarga... ^.^

boni kacak said...

selamat hari raya aidiladha Nal...hehehe.long time no see.. how r u bro??

leakedknowledge said...

salam eidul adha am...n selamat berkorban BATIN dan zahir..mhahahaha

deno said...

selamat hari raya korban nyte :)

NAL said...

@Harith Iskandar :

cuaca tak mengizinkan la =)

NAL said...

@✿Lady Ainaa✿ :

Salam aidil adha buat awk juga ^^

NAL said...

@Boni Kacak :

Selamat hari raya bro.. sihat alhamdulillah.. =)

NAL said...

@leakedknowledge :

wah, korban batin ? hahaha.. salam aidil adha =)

NAL said...

@deno :

selamat hari raya =)

Mk Syahir said...

selamat hari raya NAL..rasa jugak raya di perantauan ye..hehe

LIVE from BONI KACAK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...