NAL's Followers

NAL's Nuffnang

Tuesday, July 24, 2012

R A M A D H A N





  • R amadhan yang dirindu-rindukan,
  • A kan hadir membawa Rahmat dan Keberkatan,
  • M embersih hati dalam meraih Cinta Robbuna pemilik Kemuliaan,
  • A llahu Robbi ya Rahman,
  • atangkan kepada kami hari yang dirindu-rindukan,
  • H ilangkan kegundahan di hati kami saat tibanya hari kemuliaan,
  • A lihkan kesibukan hati kami dari dunia penuh tipuan,
  • N aungilah zahir batin kami dengan cahaya kasih sayangMU demi kekuatan.
Korang kreatif? Cipta hadiah korang sendiri

30 comments:

Waalid5035 ™ said...

hehe...terbaekk!
^_^

Alynn Nyzaa said...

s0rry lmbt plak bg respon..saiz header tu sy pn x tau sbb header saya sebelum ni kwn blogger yg buatkan..mungkin sama saiz macam nal je kot

NAL said...

@Waalid5035 ™ :

:)

NAL said...

@Alynn Nyzaa :

Takper. Okay. :D

dyabunga said...

kalau nk buat cm tu kne bg dya sehari utk pk..dya xsekreatif nal..hihih

NAL said...

@dyabunga :

hehe. NAL pun tak la kreatif mana.

KorN said...

Ayat sendiri ke NAL? kreatif

Boni Kacak said...

setuju tu bro.. hidup ni penuh dengan penipuan je

aReLaN said...

salam ramadhan NAL...

NAL said...

@KorN :

Tak la..hehe..ayat kawan ni

NAL said...

@Boni Kacak :

sememangnya..

NAL said...

@aReLaN :

Salam Ramadhan juga.

Nurlyla said...

eh, x sangka nal ada bakat.. gud job..

Mk Syahir said...

Aminn..

Semoga Ramadhan kali ini memberi keberkata buat kita semua

Si Matatajam said...

cantik header tu NAL

NAL said...

@Nurlyla :

hehe..thanks to my friend

NAL said...

@Mk Syahir :

Amin,

NAL said...

@Si Matatajam :

Terima Kasih akak.

Yumida said...

ske la kata2 tu..nice...
header nal cantik sgt

Fariz Reza [FR] said...

NAL salam ramadhan ya (^_^) hati2 berblogging

NAL said...

@Yumida :

Terima Kasih :)

NAL said...

@Fariz Reza [FR] :

Salam Ramadhan juga :)

Syazuwani Ramlan said...

we love ramadhan..

womahimia said...

wowww ! ^__^

NAL said...

@Syazuwani Ramlan :

Exactly.. :)

NAL said...

@womahimia :

Ape yang wowww sangat tu..haha

Hidayah Bach said...

hurmmm..
karangan sendiri ke...?

:D

NAL said...

@Hidayah Bach :

tak la..hanya perkongsian.

9n0L4 said...

terbaikkk. itulah yg dituntut . ;)

NAL said...

@9n0L4 :

kan.. :)

LIVE from BONI KACAK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...