NAL's Followers

NAL's Nuffnang

Monday, April 02, 2012

Angry Bird | Realiti?


Mereka wujud sebenarnya. NAL pasti semua orang tahu tentang ' Angry Bird ' kan? Permainan burung yang kadang-kadang menghilangkan kesabaran. NAL pernah main juga, tetapi lepas hilang kesabaran, NAL terus delete game ni - kejam kan..hahaha

Tapi bukan pasal tu yang NAL nak kongsikan hari ni. Masa NAL meneroka Kakcik FB, NAL jumpa gambar ni. Hurmmm, benarkan kewujudan mereka atau ianya sekadar ' editing ' ? NAL pun tak pasti. Jom terjah gambar tersebut,


sumber : Kakcik FB


Pendapat korang? Btw best tak korang main ' game ' ni? NAL ada juga yang ' game ' ni tak boleh main.

18 comments:

Sarah Mohd Saleh said...

btul la tu kot.tp bile men game nih.berbulu jek rsenyaaaa

NAL said...

@SarahMohdSaleh :

memang berbulu pun.. ^^

Miss Purple Ungu said...

best gak layan angry bird ni kdg2 hehe :)

NAL said...

@MissPurpleUngu :

best?haaa, teruskan main

si kiut lavender said...

xpernah men sbab t takut ketagih..hehehehe

NAL said...

@SKL :

ala..kamu tu ketagih ngan korea an..haha

Eyqa Hasnan said...

warna merah tu comel !

cik comey said...

betul la kot..tp x phm knape pgil game angry bird??bukan burung yg marah, org yg main yg marah bila asyik kalah jer..hahaa...

Harith Iskandar said...

game ni best smpai trmimpi2..tp dh xmaen dh sbb maen game lain lak.. :p

aReLaN said...

memang best game ni tapi bila lama sangat main,bosan lak jadinya.hahaha

NAL said...

@EyqaHasnan :

sama la kita..

NAL said...

@cikcomey :

HAHA..burung yang buat kita marah kan..

NAL said...

@HarithIskandar :

tu dia..smpai mimpi2..haha

NAL said...

@aReLaN :

memang pun..lama2 bosan juga

Ruby Mahabbah Fillah said...

huuhu x suka game agry bird...huhuu

NAL said...

@RubyMahabbahFillah :

(^_^)Y

Boni JLL3 said...

hahaha..betullah..comel2 semuanya..hehehe

NAL said...

@BoniJLL3 :

hahaha..memang comel

LIVE from BONI KACAK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...