NAL's Followers

NAL's Nuffnang

Tuesday, February 14, 2012

Today's Quote #1

Assalamualaikum..


Hari ni NAL nak share sesuatu dengan korang semua..
Korang juga boleh share pendapat korang..

Inilah qoute untuk hari ini,



"Alangkah baiknya setiap orang mengelak daripada mencari titik perbezaan, dan berusaha mencari titik persamaan.."


Quote ni NAL ambik dari rakan FB merangkap rakan Sekolah,
Kredit kepada Quds.

16 comments:

Ezad Skytech said...

yup..setuju sgt dgn quote ni...:D

#tak perlu nak membeza2kan...semua sama je...(^^,)

akuamir said...

tanx NAL follow blog kuh.. tapi ti tinggal jejak kat entry ye,, sebab jarang tgok kat fibox,, tq..

aReLaN said...

nice quote bro. tapi manusia memang suka cari perbezaan kat tak kira la dari apa aspek skalipon.hmmm

Novelgurl said...

betul3..nie asyk nk cri gadoh je.pdhl kite sme je kott

Azhafizah[フィザ] said...

Tahniah!anda salah seorang pemenang segmen adore your arts final.check result here

azhafizah.com/2012/02/keputusan-segmen-adore-your-arts-final.html

NAL said...

@EzadSkytech :

kan..semua sama.

NAL said...

@akuamir :

Okay..WC

NAL said...

@aReLaN :

TQ..yup mmg suka sgt cr perbezaan

NAL said...

@novelgurl :

setuju :)

NAL said...

@Azhafizah :

Alhamdulillah..TQ

9n0L4 said...

macam quote 1 malaysia je? huhu.

NAL said...

@9n0L4 :

kebetulan jew rasanya (",)

lisa said...

setuju. tp bkn senang nak cari titik persamaan tu. semua org perlu terima seadanya. hm hm

akuamir said...

TQ nal,, harinie tak update keh?? mehehe.. :p

NAL said...

@lisa :

memang sukar nk cari titik persamaan tapi x sukarkan berhenti daripada mencari titik perbezaan

NAL said...

@akuamir :

Sama2..belum lg..

LIVE from BONI KACAK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...