NAL's Followers

NAL's Nuffnang

Sunday, January 29, 2012

Segmen :: jOm tambah fOllOwers By Aiman

Assalamualaikum..


NAL tertarik pulak nak join segmen ni..
nak tahu kenapa?

Ye la, melalui segmen atau contest macam ni la kita dapat menguatkan ikatan sebagai seorang blogger..
yang penting tajuk segmen ni pun dah tersebut 'jom tambah followers'..
bilangan followers yang banyak memang menjadi impian semua blogger..

Mana tak nyer, follower saja yang boleh tolong kita macam-macam, antaranya
~click ads untuk tambah pendapatan :)
~panaskan blog kita
~tukar pendapat & berkongsi ilmu spt tutorial..

*hopefully NAL mendapat tempat..

Done Follow blog Aiman & Like fan page Aiman..


p/s : senang je nak join segmen ni... just klik je kat banner atas tu...

syarat2 nyer pon senang je...nak tahu syaratnyer ape?

1) Wajib Ade blog
2) Wajib fOllOw Blog Aiman
3) Wajib like Fanpage Aiman
4) Buat satu entry Bertajuk jOm tambah fOllOwers By Aiman
tampalkan banner diatas dan citekan ckit pasal Segmen ni!!
::APA TUNGGU LAGI JOIN LA SEKARANG ::

6 comments:

Miss Purple Ungu said...

waa...rajinnya dia join segmen :)

Mizan said...

dah x der keja..try2 jew..

si kiut lavender said...

hey...gud luck yerk..:)

Mizan said...

thanks..NAL mcm teruja lak nk wat GA..tp SKL kena la jd share partner utk gift..hakhak

9n0L4 said...

jalan jalan intai kawan satu segmen & follow sini juge. lucky no 96. hee. ;)

farizafairuz.blogspot.com/2012/01/jom-tambah-followers-by-aiman.html

Shah said...

Hebat segmen ni.. Nanti kalau ada, aku pun nk join!

LIVE from BONI KACAK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...