NAL's Followers

NAL's Nuffnang

Friday, September 16, 2011

tHe wortH tHing

nie la benda paling worth aku dapat dlm hidup..
mcm mimpi pun ade..
ye la kita tau kan mcm mn diri kita..
pling penting aku x expect dpt nie sbb aku tahu mcm mn diriku..rasa mcm x layak pun ade..
terima kasih buat phak sekolah sbb bg anugerah nie..
aku pun bukannya nak bangga sgt sbb ade cikgu yg gtaw aku sbb ape aku dpt anugerah nie..
bile dpt je anugerah nie, aku jd mcm lbh semangat nak mencapai impian aku..tp mcm biasa la kja sekolah tu faham2 la ye..huhu..
ape2 pun aku nak ucap terima kasih wat kwn2 yg banyak membantu sampai result exam aku meningkat..
love kamu semua..harap2 lepas habis form 6, kita semua dpt menjejakkan kaki ke U..
nie la peluang yg terakhir utk masuk U jd jgn kita sia2 kan peluang ini..
best of luck wat semua kwn2.

" STPM determine our future DESTINY "

No comments:

LIVE from BONI KACAK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...